Pro nejvýznamnější hotel v Liberci jsem připravil hodnotící analýzu jeho internetových stránek, sociálních sítí a celkové prezentace hotelu v tisku, na bookingových servererech atd.
Obsah prezentace
- Úvod – stručná charakteristika hotelu a pozice v Libereckém kraji, konkurence
- Internetová prezentace hotelu – hodnocení přehlednosti stránek, dodržení vzhledu v rámci skupiny Clarion, responsivita a ovladatelnost na mobilních telefonech a tabletech, jednoduchost a přehlednost rezervace ubytování, množství a kvalita potřebných informací
- hodnoceni prezentace na bookingových serverech
- Facebookový profil – aktivita, chyby, doporučení, inspirace ze zahraničí
- Youtube kanál – aktivita, chyby, doporučení, inspirace ze zahraničí
- Google+ – aktivita, chyby, doporučení, inspirace ze zahraničí
- Zahraniční inpsirace – top Facebookové a internetové profily hotelů v Evropě i ve světě
- Závěrečné shrnutí
Ukázka prezentace: