Marketingový screening Clarion Grandhotelu Zlatý Lev Liberec

Pro nejvýznamnější hotel v Liberci jsem připravil hodnotící analýzu jeho internetových stránek, sociálních sítí a celkové prezentace hotelu v tisku, na bookingových servererech atd.

Obsah prezentace

  • Úvod – stručná charakteristika hotelu a pozice v Libereckém kraji, konkurence
  • Internetová prezentace hotelu – hodnocení přehlednosti stránek, dodržení vzhledu v rámci skupiny Clarion, responsivita a ovladatelnost na mobilních telefonech a tabletech, jednoduchost a přehlednost rezervace ubytování, množství a kvalita potřebných informací
  • hodnoceni prezentace na bookingových serverech
  • Facebookový profil – aktivita, chyby, doporučení, inspirace ze zahraničí
  • Youtube kanál –  aktivita, chyby, doporučení, inspirace ze zahraničí
  • Google+ –  aktivita, chyby, doporučení, inspirace ze zahraničí
  • Zahraniční inpsirace – top Facebookové a internetové profily hotelů v Evropě i ve světě
  • Závěrečné shrnutí

Ukázka prezentace:

Clarion - ukázka prezentace 1 Clarion - ukázka prezentace 2 Clarion - ukázka prezentace 3 Clarion - ukázka prezentace 4